top of page
Пошук

5 способів продавати більше в ecommerce

  • SEO-A
  • 12 черв. 2024 р.
  • Читати 4 хв

Shop-Express

Здатність іти в ногу з часом, розуміти актуальні тренди та використовувати їх для розвитку й масштабування бізнесу — запорука його конкурентоспроможності. Продажі — один з найважливіших її показників: покупці обирають саме ваш товар, а не ваших конкурентів. Cаме тому про збільшення продажів в інтернет-магазині слід дбати завжди, і найкращі методи — це ті, які дають довготривалий результат.


На прикладі української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express розглянемо найбільш дієві методи підвищення продажів.


Продажі через блог

Для чого потрібен блог в інтернет-магазині? Насамперед — для впізнаваності вашого магазину. Інформативний та візуально привабливий контент здатен охоплювати велику аудиторію в соціальних мережах, на тематичних інтернет-порталах тощо. Це підвищує обізнаність про бренд і його продукцію.


Окрім цього, блог приносить і таку користь:

  • підвищує позиції в пошуковій видачі. Якісні та змістовні статті алгоритми Google розпізнають як корисний контент і підіймають їх у пошуку. Таким чином їх бачить набагато більше людей, а це — приваблення нових потенційних клієнтів у магазин. Більш того, ці клієнти вже «теплі»‎ — вони ознайомилися з інформацією про товар і вже готові його купити;

  • цікавий контент формує лояльну аудиторію читачів, які рано чи пізно стануть клієнтами інтернет-магазину;

  • коментарі у блозі — це зворотній зв’язок, за допомогою якого можлива консультація покупців, відпрацювання негативних відгуків та перетворення незадоволених покупців у лояльних та постійних клієнтів. Окрім того, дискусії користувачів у коментарях — це пості йний приток трафіку на сайт;

  • експертність — цінні знання про товари та послуги, які ви продаєте, підвищує авторитет вашого інтернет-магазину в очах покупців. Блог — це найкращий спосіб викласти ці знання чітко, структуровано і зрозуміло для них.


Але це ще не все: статті у блозі можуть продавати і самі по собі. 

Конверсійні статті у блозі вже давно стали одним з інструментів збільшення продажів. 


Зробити покупку читача статті може мотивувати:

  • переконливість — читач має бути впевненим в усіх його перевагах. Контент має демонструвати найкращі результати застосування товару чи послуги;

  • можливість купити товар, не покидаючи сторінку — для цього картки товарів розміщують безпосередньо у релевантних статтях. Клієнт, який щойно прочитав огляд чи статтю і побачив пропозицію, скоріш за все, здійснить покупку;

  • наочність — стаття має бути не тільки читабельною, але й якісно проілюстрованою, щоб дати клієнту повне уявлення про товар чи послугу. Це додає мотивації купити товар, особливо якщо він представлений у статті напряму.


На SaaS-платформі Shop-Express ви можете додавати картки релевантних товарів прямо у статтю. Для цього достатньо декількох кліків. Ця функція впроваджена у всі пакети користування платформою — не потрібні ні додаткові модулі, ні редагування коду. 

Ця опція особливо цінна для підвищення конверсії, оскільки товар демонструється читачам, «розігрітим» описами, оглядами та іншою корисною інформацією про товар. Будьте певні: якщо ваша стаття сподобається — клієнт перейде з картки товару прямо у кошик та оформить замовлення. Додавання карток товарів у статті в декілька разів підвищує конверсію продажів за допомогою блогу і робить цей метод одним з найбільш результативних.


Відгуки експертів

Так звана нативна реклама — легка та ненав’язлива, але «залізобетонно» переконлива, адже вашу продукцію рекламуватимуть улюблені блогери ваших покупців. Авторитет блогера — сильна стимуляція до покупки, оскільки підписники вірять їм. Тому не вагайтеся — залучайте їх до співпраці з вашим інтернет-магазином, і будьте певні — вони професійно розкриють всі найкращі сторони вашої продукції.


Продажі через соцмережі та маркетплейси

Ефективність цього методу очевидна: присутність і на маркетплейсах, і в соцмережах, і в пошуковій видачі означатиме, що ваш магазин буде простіше знайти. На сьогоднішній день найбільше успіху досягають омніканальні продажі, тому всі можливі виходи на клієнтську аудиторію мають бути задіяні.


Саме тому у платформу Shop-Express цей процес вже інтегровано та автоматизовано: весь асортимент інтернет-магазину автоматично оновлюється на всіх підключених до нього торгівельних майданчиках. Підключення до соцмереж та маркетплейсів робиться в один клік.


Cross-sell & upsell

Ці методи йдуть «рука об руку». Їхня основна мета — збільшення середнього чеку покупки за рахунок додаткових покупок або вибору більш дорогого аналогу товару. Обидві функції легко налаштовуються на платформі Shop-Express ще на етапі створення інтернет-магазину. 


Перехресні продажі (cross-sell) — це пропозиція супутніх товарів. В процесі оформлення замовлення одного товару чи складання покупок у кошик покупцю демонструються картки товарів, які або комплектують обраний товар, або доповнюють його функціонал. Наприклад, при покупці картини за номерами (набір з картини, пензлів та фарб) магазин може запропонувати лакове покриття для картин. Взуттєвий магазин, окрім самого взуття, часто пропонує засоби для догляду за ним, а також устілки, шнурки та шкарпетки. А при покупці телефону пропонується чохол, захисне скло або штатив для онлайн-трансляцій.


Допродажі (up-sell) — це пропозиція товарів вищого класу або більш широкого функціоналу. Вони коштують дорожче, і якщо клієнт обере саме їх, це збільшить вартість покупки загалом. 


Приклади допродажів можуть бути такі:

  • пропозиція більш дорогих та функціональних гаджетів при огляді більш простих та дешевих в інтернет-магазині техніки;

  • пропозиція дорожчого тарифу мобільного оператора, інтернет-провайдера тощо, який включає більше корисних для клієнта функцій та послуг;

  • пропозиція дорожчих та якісніших музичних інструментів (наприклад, гітар) під час огляду бюджетних інструментів класу «мас-маркет». Потенційні покупці, як правило, обізнані в різниці між звучанням дорогих та дешевих інструментів, і така пропозиція для них більш ніж переконлива, особливо, якщо вона підкріплена акцією чи знижкою.


Якщо ви одразу налаштуєте асортимент таким чином, щоб до кожного товару пропонувався супутній або дорожчий — вже на старті середній чек покупок у вашому інтернет-магазині буде значно вищий.


Купуйте ще!

Ремаркетинг та повторні продажі формують аудиторію з постійних клієнтів. Вони направлені не тільки на продажі як такі, а й на підвищення лояльності цієї аудиторії. Це стабілізує прибуток: вони не тільки самі охоче купуватимуть у вас, а й будуть рекомендувати ваш магазин знайомим та друзям. Додатково їх можна заохотити, наприклад, за допомогою реферальної програми.


Збільшення лояльності клієнтської аудиторії відбувається насамперед за допомогою персоналізації. Для цього ЦА розбивається на сегменти за різними ознаками (стать, вік, поведінка на сайті тощо), і для кожного сегменту формується своя пропозиція через email-розсилку, рекламу в Google та соцмережах. На персоналізовані пропозиції клієнти реагують значно тепліше, а це означає вищу конверсію і більшу кількість покупок. 


Окрім того, періодичне ненав’язливе нагадування про себе (акційними пропозиціями, святковими акціями тощо) збільшує впізнаваність бренду.


Висновки

Про збільшення продажів слід дбати завжди. Бізнес-тренди в ecommerce міняються досить швидко і не завжди на користь конкретному інтернет-магазину. Тому прибуток має бути стабільним — а це значить, що продажі мають збільшуватись за рахунок не тільки нових, а й постійних покупців.


 
 
 

1 Comment


Алексей Синельников
Алексей Синельников
Nov 26, 2024

Если вы хотите иметь красивое, подтянутое тело, советую обратить внимание на станоджект цена Этот препарат помог мне быстро привести мышцы в тонус и улучшить общий внешний вид. Узнал о нём на блоге, который стоит посетить всем, кто интересуется эффективными средствами. Полезной для меня также оказалась информация с портала SteroidOn это источник честных и проверенных данных о гормонах, стероидах и их правильном применении. Здесь всё подано без предвзятости и рекламы.

Like
bottom of page