Пам'ятаєте, раніше було таке поняття як SEO текст? Він розміщувався внизу сторінки після основного контенту, та розширював контент сторінки до неймовірних розмірів. Деякі агенції до сьогоднішнього дня оперують цим формулюванням та варіантом розміщення. Але правила SEO просування сайтів вже давно змінились. В жовтні 2023 року, пошукова система Google випустила оновлення яке називалось Google Spam Update і більшість сайтів відчули його на собі. Контентна оптимізація сторінки є дуже важливою і до неї треба підходити відповідально.
On-Page SEO - це оптимізація структури сторінки, текстового та графічного контентного наповнення, з метою надати користувачу інформацію в логічному, зрозумілому для сприйняття порядку. Розділення сторінки на важливі блоки наповнені текстами з ключовими запитами, будують воронку продажів на сторінках сайту.
Представляємо вам наш чек лист з on-page SEO оптимізації:
1. Текстовий контент сторінки не має бути суцільним полотном тексту. Текст має бути розбавлений тематичними картинками та значками яки схематично розповідають про етапи вашої послуги.
2. Текстові блоки не мають дублювати зміст один одного. Наприклад ви пишете: “SEO оптимізація - це комплекс дії спрямований на підвищення видимості вашого сайту.... “ А нижче на сторінці ви пишете: “Розкрутка сайту - це комплексний перелік дій та стратегій спрямований на підвищення видимості вашого сайту…”
Ці два текстових блоки можуть розцінюватись як спам оскільки в них йдеться по одне і те саме.
3. Структура сторінки має бути логічною. Та має поступово розповідати вашому клієнту про вашу послугу.
4. Переспам ключовими запитами. Не намагайтесь дуже часто включати ключі в текст. Немає загальних та оптимальних показників на цей рахунок. Проте з досвіду хочу сказати що оптимальним буде пряме входження одного ключового запиту на рівні 3-4 входження на 1000 слів.
5. І нарешті звертайте увагу на HTML. Семантична верстка також важлива. Бажано текстові блок розмістити максимально ближче до початку вашої сторінки.
Оптимальна структура текстового контенту для сторінки послуг:
Що це? (Загальні поняття про вашу послугу. Наприклад: “Виклик таксі онлайн - це…”)
Навіщо вам ця послуга?
Переваги замовлення послуги в вашій компанії.
Ваші кейси. (Приклади успіху ваших клієнтів.)
Етапи робіт вашої послуги. (Схематично що за чим йде.)
Що клієнт отримає замовивши послугу в вашій компанії. (Наприклад: ріст продажів, оптимізація процесів, впізнаваність бренду.)
Тут можуть бути логотипи компаній з якими ви працювали чи працюєте.
Відгуки ваших ваших клієнтів.
Що пропонуєте ви і в чому ваша унікальність.
Ціни на послуги чи пакети послуг з переліком робіт.
Не великий текст з закликом до дії.
FAQ. Відповіді на часті запитання.
6. Не забувайте про картинки. Картинки мають бути тематичними. Файли картинок мають називатись відповідно того що на них зображено та включати ключовий запит. Атрибути ALT та Title мабуть включати в себе цільовий запит з семантики цієї сторінки і не бути занадто довгими.
В загалом в контентній оптимізації немає чітких стандартів. Пробуйте, експерементуйте і обов'язково фіксуйте зміни на вашому сайті. Ці рекомендації допоможуть розкрутити ваш сайт в ТОП пошукової видачі.
Comments